Spooner píše: ↑sob pro 22, 2018 10:48 am
Super. Konečně to tady trochu ožije. Jak jsi spokojený s e32? Co vše jsi musel za ty dva roky řešit?
S e32 jsem spokojený. Oproti jízdě v e38 to je ještě daleko větší pravěk. Ale né nepříjemný. Jediné v čem vidím zásadní rozdíl jsou ty sedačky. Ačkoliv jsou velké, pohodlné, tak komfortům z e38 se opravdu nevyrovnají. Jinak v autě není nic s čím bych měl zásadní problém. I ten páčkový tempomat mi po pár užití přijde v pohodě a pohodlný. Baví mě ten kovový zvuk R6 při startování
.
A k druhé otázce:
Zatím jsem neřešil nic zásadního.
Proběhla: -výměna kapalin a filtrů. Ještě mě čeká brzdovka a olej v automatu.
-výměna posledního dílu výfuku-byl rozsypaný poslední tlumič.
-výměna baterky-sehnal jsem skoro novou originální BMW, ale je o něco větší, takže nejde zadělat sedák sedačky. Pro současné užití s tím
nemám problém
.
-koupení stožárků na vlajky od Fredyho. Jeden byl kompletní a druhému chyběla pružinka a sestavení. Byt jsem to považoval za banální
operaci, tak nakonec to tak jednoduché nebylo. Sehnat v Pardubicích a okolí vhodnou pružinku se ukázalo jako velký problém. Nakonec
posloužila stará Mototechna a spojková pružina z Jawy 350, která po zakrácení o jeden a půl závitu je naprosto dokonalá
.
Přetrvávající závady: největší problém, ke kterému jsem se zatím nedostal je rez. Jsou chycené všechny spodky dveří, pravý blatník a jeden zadní lem. Zajímavé je to, že jinak je kastle cajk. Podlaha, zvedací místa, prahy jsou v pořádku. Každopádně náhradní blatník a všechny dveře mám už sehnaný. Ted už schází najít jen kvalitního řemeslníka na vyvaření lemu a na nastříkání. Už jsem to měl i dohodnuté na letošní léto, ale kluk odjel na půl roku do zahraničí, tak se to odložilo asi o rok.
Pak až se to bude dělat, tak se zároveň dá dohromady interiér. Na pár místech by to chtělo opravit trhliny a na pár místech opravit ošoupání. Nechci to několikrát rozdělávat a zadělávat. To si radši nějaký ten rok počkám a udělá se to vše naráz.