Filozof - E38 728ia Schwarz II
Napsal: pon dub 04, 2016 9:06 pm
Pěkný den přeji. Tak jsem se rozhodl, že něco napíši o svém autě. Jelikož jsem dost ukecaný, tak se budu snažit to psát co nejvíce stručně, ať zde nejsou zbytečné 10ti stránkové proslovy.
Značka BMW se mi líbí od střední školy, kdy se nám ve městě proháněla dvě 540i v AC Schnitzer úpravě a byla to opravdu úžasná podívaná, když se páni podnikatelé projížděli tehdy městem plný škodovek …Bylo to jako dva žraloci v hejnu bezzubých ryb.
Mé první auto bylo půjčené na rok od otce Opel Astra 1,7td a mělo to 66KW a připadlo mi to jako raketa po tom všem co jsem řídil. Lehké auto a jezdilo velice svižně oproti Felíciím a ostatním co bylo kolem. Auto jsem měl rok a pul a jezdil jsem sním do práce 38km ráno i večer a po celé ČR na výlety. Takže jsem nabral zkušenosti s řízením.
V roce 2007 se kapitola jménem BMW začala psát.
Viděl jsem v inzerátu pěknou e34 525i s vanosem za pěkné peníze a musel jsem ji mít.
Druhý den jsem ji jel prohlédnout, byl tam starší pán 60let před domem 540i e39 a tuto e34 na prodej. Tak mi ji ukázal a řekl co potřebuje za servis a dal mi klíčky ať se jedu projet. Byl jsem tak nadšený, že to auto jede jako postřelené prase, takže jsem jej koupil a užíval si jízdu naplno.
První měsíc po koupi jsem vystřízlivěl, protože jsem propálil 16 000kč v benzínu a to mi spadla brada a veškeré ideály o spotřebě. Tak jsem auto nechal přestavět, ihned druhý měsíc na LPG MAGIC II za 37k což byla skoro cena auta pak ty náklady spadly kolem 5tis měsíčně plus něco na servis což už bylo už v pohodě.
Autem jsem jezdil …7let do roku 2014 a mnou najetých kolem 200tis km hlavně pracovně. 2014/4 šla do světa jednomu klukovi co si ji chtěl opravit a ještě jezdít, tak jsem se sní rozloučil.
Ale už v roce 2013/7 jsem přemýšlel, že musím koupit něco rozumnějšího pro rodinu, kterou jsem čekal a taky žena chtěla něco kam se vlezeme a bude to novější a hlavně bezpečnější než stará e34 která měla své dny sečteny.
Líbila se mi jedna černá e38 7er co jezdila po Vyškově a vyloženě jsem ji hltal pokaždé když jela kolem mě. Jednou jsem potkal majitele na benzínce a pokecali jsme a říkal, že by ji asi chtěl prodat. Tak jsem přemluvil ženu šel na ukázku auta a prohlídku podrobnou s projížďkou a až na pár drobností bylo vidět, že se o ni někdo staral.
728i R6 byla záruka, že to nebude žrát to byla podmínka ženy. A že to bude sloužit a uveze to dítě a kočárek. Díky kufru úplně v pohodě. Takže bylo odsouhlaseno a 7er mohla jít domů.
7er e38 se koupila 2014/8 asi týden před narozením mého prvního syna. Byl to krásnej dárek
Něco o autě. Je to 728ia e38 rok 97/6 černá barva Schwarz II. Při koupi mělo auto 163tis km dnes po 2,5letech má 209tis km. Po prvním roce ježdění se namontoval LPG Prins VSI.
Výbava je střední pro mě dostačující, ikdyž je pravda, že bych rád komfortní sedačky a lepší audio systém a EDC.
O auto se starám v rámci svých možností hlavně technika a karoserie vždy až nakonec. Je krásný pocit vidět auto jak má nové díly a jak se vylepšuje a mění pod rukama.
Auto je to na denní ježdění, které potřebuje náročnější péči a není to tudíž leštěnka co stojí hlavně v garáži.
Základní péče jako je luxování a kontrola kapalin s umýváním na wapce je skoro každý víkend to tady ani nepíšu jelikož padne cca 500km týdně tak je potřeba vše hlídat.
Jak bude čas, sepíšu závady a opravy auta plus přidám fotky, co se chystám na autě dělat a co mě čeká a nemine.
Pokračování další dny.
Značka BMW se mi líbí od střední školy, kdy se nám ve městě proháněla dvě 540i v AC Schnitzer úpravě a byla to opravdu úžasná podívaná, když se páni podnikatelé projížděli tehdy městem plný škodovek …Bylo to jako dva žraloci v hejnu bezzubých ryb.
Mé první auto bylo půjčené na rok od otce Opel Astra 1,7td a mělo to 66KW a připadlo mi to jako raketa po tom všem co jsem řídil. Lehké auto a jezdilo velice svižně oproti Felíciím a ostatním co bylo kolem. Auto jsem měl rok a pul a jezdil jsem sním do práce 38km ráno i večer a po celé ČR na výlety. Takže jsem nabral zkušenosti s řízením.
V roce 2007 se kapitola jménem BMW začala psát.
Viděl jsem v inzerátu pěknou e34 525i s vanosem za pěkné peníze a musel jsem ji mít.
Druhý den jsem ji jel prohlédnout, byl tam starší pán 60let před domem 540i e39 a tuto e34 na prodej. Tak mi ji ukázal a řekl co potřebuje za servis a dal mi klíčky ať se jedu projet. Byl jsem tak nadšený, že to auto jede jako postřelené prase, takže jsem jej koupil a užíval si jízdu naplno.
První měsíc po koupi jsem vystřízlivěl, protože jsem propálil 16 000kč v benzínu a to mi spadla brada a veškeré ideály o spotřebě. Tak jsem auto nechal přestavět, ihned druhý měsíc na LPG MAGIC II za 37k což byla skoro cena auta pak ty náklady spadly kolem 5tis měsíčně plus něco na servis což už bylo už v pohodě.
Autem jsem jezdil …7let do roku 2014 a mnou najetých kolem 200tis km hlavně pracovně. 2014/4 šla do světa jednomu klukovi co si ji chtěl opravit a ještě jezdít, tak jsem se sní rozloučil.
Ale už v roce 2013/7 jsem přemýšlel, že musím koupit něco rozumnějšího pro rodinu, kterou jsem čekal a taky žena chtěla něco kam se vlezeme a bude to novější a hlavně bezpečnější než stará e34 která měla své dny sečteny.
Líbila se mi jedna černá e38 7er co jezdila po Vyškově a vyloženě jsem ji hltal pokaždé když jela kolem mě. Jednou jsem potkal majitele na benzínce a pokecali jsme a říkal, že by ji asi chtěl prodat. Tak jsem přemluvil ženu šel na ukázku auta a prohlídku podrobnou s projížďkou a až na pár drobností bylo vidět, že se o ni někdo staral.
728i R6 byla záruka, že to nebude žrát to byla podmínka ženy. A že to bude sloužit a uveze to dítě a kočárek. Díky kufru úplně v pohodě. Takže bylo odsouhlaseno a 7er mohla jít domů.
7er e38 se koupila 2014/8 asi týden před narozením mého prvního syna. Byl to krásnej dárek
Něco o autě. Je to 728ia e38 rok 97/6 černá barva Schwarz II. Při koupi mělo auto 163tis km dnes po 2,5letech má 209tis km. Po prvním roce ježdění se namontoval LPG Prins VSI.
Výbava je střední pro mě dostačující, ikdyž je pravda, že bych rád komfortní sedačky a lepší audio systém a EDC.
O auto se starám v rámci svých možností hlavně technika a karoserie vždy až nakonec. Je krásný pocit vidět auto jak má nové díly a jak se vylepšuje a mění pod rukama.
Auto je to na denní ježdění, které potřebuje náročnější péči a není to tudíž leštěnka co stojí hlavně v garáži.
Základní péče jako je luxování a kontrola kapalin s umýváním na wapce je skoro každý víkend to tady ani nepíšu jelikož padne cca 500km týdně tak je potřeba vše hlídat.
Jak bude čas, sepíšu závady a opravy auta plus přidám fotky, co se chystám na autě dělat a co mě čeká a nemine.
Pokračování další dny.