Ďakujem, snažím sa to mať v stave, aby som za to nemusel hanbiť, predsa je to L7 a nie nejaká 730d (bez urážky). Času je málo, roboty na nej ešte dosť ale tak postupne idem. Kolesá stále nie sú na aute, ale už ich tam v dohľadnej dobe chcem obuť - či je lakovaná dosadacia plocha ti ani neviem povedať, tak detailne som ich nepozeral, riešim trochu čalúnnikov, ale tu je to katastrofa a neviem komu zveriť ten strop. Mám z toho fakt strach aby to bolo dobre spravené.
Zraz do Slavkova? neplánoval som, ale ak bude čas a pekné počasie prečo nie, kľudne, ak to bude stáť za to. Radovana samozrejme poznám, aj keď v kontakte nie sme, bolo by pekné mať pár L7 pokope. Tento rok nejaké zrazy plánujem, uvidíme koľko z toho vyjde.
Je to pravda že tieto staršie BMW sú spravené lepšie ako tie nové, aj tu som sa s tým stretol že ľudia kúpili fakt pekné a drahé E38-čky, cenovo aj nad 20.ooo € a pekne s tým išli do autorizáku na servis. Určite to má väčší štýl ako F-ko, ktoré je servisne niekde inde. Mne sa F-rada páči ale ten servis nie som ochotný platiť. A keď si to porovnám s E66 tak asi o moc lepšie to nebude.
[BMW E38 750iXL] - zavŕšenie mojej sedmičkovej ságy
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- korado87
- Příspěvky: 537
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E38 750iXL] - zavŕšenie mojej sedmičkovej ságy
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long